תיקון שעוני מים – בחנו את עצמכם האם נדרש לכם

כאשר מדובר בשעונים שאינם איכותיים, התיקון שנדרש לעשות להם הוא קבוע יותר מאשר שעונים שהינם איכותיים, שבכלל "התיקון" שלהם, הוא החלפת הסוללות לאחר 10 שנים, אם לא יותר.
הסטייל היום הוא שעון שגם עמיד במים, זאת אומרת שהוא לא יתקלקל בקלות רבה מחשיפה למים, כמו שנוטה שעון זול מאוד להתקלקל במהרה, בגלל המוליכות של הכל עם המים.

מדוע צריך לעשות שעונים נגד מים?

שעונים שהם אטומי מים, הסיכוי שלהם לשרוד למשך זמן, הוא גדול יותר. בין היתר, ישנם שעונים שהם מיועדים לשחיינים, צוללנים וכדומה, לכן צריך לדעת טוב מאוד את הפרמטרים של השעון, בפני איזה לחץ הם אטומים, או בפני איזו כמות מים. ככל שצוללים לעומק בבריכה, או בים, ככה יותר לחץ פועל על השעון, וככה הוא נהיה עמיד פחות ופחות.

מה הסכנה בחדירת מים לתוך שעון?

הסכנה היא בכך שכאשר יש תנועה של אלקטרונים בסביבה של מים, הם מושכים אליהם רטומים של חמצן. כאשר החמצן יוצר מגע עם המתכת, המתכת מתחמצנת,
מה שגורם לחלקיקי מתכת להתפרק, וכתוצאה מההתחמצנות, אנו רואים כתם חום. הסכנה בכך היא שהחשמל לא יזרום בשעון, והמנגנון לא יעבוד יותר.

האם הסכנה הזאת היא גם כלפינו?

הסכנה היא לא כלפינו, לכן אם נוצר מצב של מגע ישיר בין הסוללה והמים, לא יקרה לכם כלום.

רוצה לברר אודות לימודי שענות? נא להשאיר פרטים ונחזור אלייך בהקדם!

האם יש דרך לתקן שעון זה?

קודם כל, מייבשים את השעון ממים. חשוב להגיד שאם המעורבות הייתה עם מים מלוחים, אז הניקוי יהיה קשה יותר, מהסיבה הפשוטה שהמלח הוא יוצר קורוזיה בצורה מהירה יותר.
הניקיון של השעון מתבצע בעזרת מספר חומרים, שתפקידם הוא להוריד את החלודה מהמתכת. אחד החומרים הללו נקרא ספריי פראון, ובנוסף הוא מחזיר את המוליכות של המתכות.

היכן נתקן שעון מים?

במקום הכי טוב שיש, ניקח את השעון לאיש המקצוע הטוב ביותר, השען. הוא למד כיצד לעשות זאת, כיצד לאטום את השעון מפני מים בצורה הטובה ביותר, והוא ידע לעשות לכם את התיקון הזה על פי הדרישה שלכם.
צרו קשר כעת.