תיקון שעוני נאוטיקה

תיקונים לשעוני נאוטיקה

כמו בתי אופנה גדולים, גם נאוטיקה התרחבה מעבר לפריטי הלבוש וכיום מציעה לקהל היעד שלה שעונים מרהיבים ויוקרתיים. חברת האופנה שמקורה בארצות הברית של אמריקה, קמה בשנות ה-80 על ידי המעצב דיוויד צ'ו. נאוטיקה מציעה שעוני יד המתכתבים עם יוקרה, קלאסיות ועל זמניות. ומה לגבי מחירי השעונים? השעונים של החברה נמכרים החל ממאות בודדות של שקלים ומגיעים עד לכאלפי שקלים בהתאם לדגם.

למרות שהשעונים של נאוטיקה מבוססים על חומרים איכותיים ועל טכנולוגיות חכמות, גם אותם לעתים צריכים לתקן בעקבות זעזועים ופגיעות שלא ניתן למנוע. תיקון שעוני נאוטיקה חייב להתבצע רק על ידי ידיים מקצועיות המבינות בשעונים ובדקויות של המותג הספציפי – נאוטיקה.

תיקון שעוני נאוטיקה

אילו תיקונים מבצעים בשעוני נאוטיקה?

רוצה לברר אודות לימודי שענות? נא להשאיר פרטים ונחזור אלייך בהקדם!

ישנם תיקונים שונים כאשר כל תיקון מתומחר בעלות אחרת. על פי מה נקבע מחיר התיקון? על פי שני פרמטרים: ראשית, אורך ומורכבות העבודה. ככל שהעבודה הנדרשת לטובת תיקון השעון דורשת יותר זמן, כך עלות התיקון עולה. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את עלות החלפת החלקים הכרוכים בתיקון. בעוד החלפת סוללה בשעון נחשבת יחסית זולה, החלפת הרצועה שנקרעה כבר יותר יקרה.

התיקונים המתבצעים בשעוני נאוטיקה כוללים אם כן החלפת סוללות, החלפה של זכוכיות מקוריות בלבד, החלפה של רצועות מכל סוג, לרבות עור וגומי, תיקונים של מנגנונים ותיקונים של כפתורים הנמצאים בצידי השעון.