תיקון שעוני סיטיזן

תיקונים לשעוני סיטיזן

סיפורו של מותג השעונים היפני מתחיל לפני 100 שנים! החברה מוכרת בין היתר בהישגים שונים שהיא קטפה, כאשר אחד ההישגים המוכרים ביותר הוא ייצור השעון הדק ביותר בעולם. סיטיזן הפכה לפורצת דרך של ממש ושעוניה משרתים כיום רבים המעוניינים בשעון איכותי וקלאסי. השעונים של סיטיזן מתאימים לצלילה, הם מצויידים בחיישני עומק ומנגישים אפשרות ליומן צלילה.

השעונים של החברה מגיעים באופנים שונים: גם עם תצוגה של אנלוגי או דיגיטלי, גם עם מנגנונים אוטומטים או סולארים וגם עם רצועות שונות בהתאם לצרכי המשתמש: רצועות מבד, עור, גומי, סיליקון או מתכת.

תיקון שעוני סיטיזן

אילו תיקונים יש לבצע בשעוני סיטיזן?

רוצה לברר אודות לימודי שענות? נא להשאיר פרטים ונחזור אלייך בהקדם!

שעוני סיטיזן הם שעונים יוקרתיים מאד, כך שחשוב שהתיקונים המתבצעים בשעונים יתבצעו בתשומת לב מלאה ועם חלקים איכותיים. תיקון שעוני סיטיזן כולל כמה תיקונים משמעותיים, כאשר אחד התיקונים הוא אטימות השעון. כידוע, שעונים אלו מתאימים לצלילה, כך שבעת שישנו חשש כי האטימות אינה אידיאלית או אינה כפי שהיא אמורה להיות, יש לבצע תיקון יסודי לאטימות. במקרים בהם לא מבצעים את התיקון או שלא מבצעים אותו כשורה, ישנה סבירות כי בעת צלילה ייפגע המנגנון הפנימי וכך עלות התיקון נוסקת.

תיקונים נוספים אפשריים בשעון זה כוללים בין היתר גם החלפה של רצועת השעון, החלפה של הזכוכית הקדמית שנשרטה או נשברה, כמו גם החלפה של סוללות השעון.