שעון ספורט

שירות תיקונים לשעוני ספורט

תיקונים לשעוני הספורט

בשנים האחרונות ישנם יותר ויותר גאדג'טים המכוונים לקהל הספורטאים המעוניין בעזרים חיצוניים לשיפור ההישגים. כך, מפציעים עוד ועוד דגמים של שעוני ספורט, המסייעים לספורטאים מענפי ספורט שונים למתוח את קצה גבול היכולות ולהישאר תמיד עם יד על הדופק. שעון ספורט איכותי יכול לשפר את רמת האימון שלכם ואת היכולות שלכם.

למי מתאים שעון ספורט?

שעוני הספורט מכילים שלל פונקציות חיוניות המסייעות לקהל הספורטאים, מלבד הצגת השעה. היתרון הבולט ביותר של השעונים הוא האפשרות ליהנות משעון דופק, המשקף את הדופק בכל רגע נתון. ישנם ספורטאים העוסקים בענפי אתלטיקה שונים, שחלק בלתי נפרד מהאימון שלהם הוא להישאר מעודכנים לגבי הדופק שלהם. עם שעון הדופק, יש לכם אפשרות לנהל את רמת העצימות של האימון, זאת על פי הגדרות אישיות שתגדירו בהתאם לצרכים שלכם, אופי האימון והמטרה שלו.

רוצה לברר אודות לימודי שענות? נא להשאיר פרטים ונחזור אלייך בהקדם!

התיקונים המתבצעים בשעונים אלו

מה קורה בעת שאתם צריכים תיקון שעוני ספורט? פונים אל שען מקצועי ומיומן המכיר היטב את סוגי השעונים האלו. במרבית המקרים, התקלות שיש לתת להן מענה הן החלפה של סוללות, החלפה של רצועות לשעון, החלפת כיסויים, החלפה של סוללות לחיישני הדופק, בדיקת אטימות לשעונים או החלפה של מסך בעקבות שריטות, סדקים או שבר. כמו כן, מאחר ומדובר על שעון המלווה אתכם בכל אימון, כדאי לקחת אותו לבדיקה כללית אחת לשנה.

אולי יעניין אותך גם: